hangi kitap

Tüm kitap dostlarına merhaba, 
Yaz okumalarınız nasıl gidiyor bilmiyorum ama ben okumalarıma "ağır çekim" modunda devam ediyorum. Muhtemelen birkaç hafta içinde normal tempoma dönüş yaparım.

Takipte olanlar bilir, birkaç haftadır kitap tanıtımlarına ara verdim. Genellikle "mini sınav"larla birlikteyiz. İşte yaz sezonunun son sınavı: "Hangi Kitap?"



Hazırladığım bu sınavda tek ipucu kitabın kapağı. "kitap pınarım"da yer verdiğim kitaplardan seçmeler var yine. "cevap" bölümüne tıkladığınızda bağlantı sizi yanıta götürecek.

Sorular yine dikkat istiyor. Seçtiğim kapaklar genellikle kitabın ismiyle bağlantılı. Kapak resimlerine biraz dikkatli bakarsanız hangi kitap olduğunu da rahatlıkla bulursunuz diye düşünüyorum.

Güzel günler, keyifli okumalar...

1



Hangi kitap?



CEVAP









2






CEVAP











3








CEVAP








4







CEVAP








5







CEVAP










6







CEVAP








7




Hangi kitap?


CEVAP

Bu Haftaki Tercihleriniz

kitap performans ödevi

BİR ÖMÜR BÖYLE GEÇTİ (Faruk Nafiz ÇAMLIBEL)

ELA GÖZLÜ PARS CELİLE (Osman BALCIGİL)

BÜYÜLEYİCİ BAĞIRSAK (Giulia ENDERS)

İBNİ SİNA