Zorunlu bir ara

Sevgili "kitap dostları",

Şu sıralar ev ve iş hayatımda yaşadığım yoğunluk sebebiyle buraya yeterli zaman ayıramayacağım için blog yazılarıma bir süre ara veriyorum. Bu sürenin ne kadar olacağı konusunda bir fikrim yok. 

Hayat akışında önceliklerimiz zaman zaman değişebiliyor; ama isteyerek ama mecburiyetten. Benim için "Her şeye yetişirim. On parmağımda on marifet var." sözü hiçbir zaman geçerli olmadı. Ben genellikle o anda vakit ayırdığım şeylere özen göstermeyi daha çok seviyorum galiba. Buraya ayırdığım vaktin büyük bir kısmını diğer işlerime bölüştürmek durumundayım şu sıralar. 

Okumaya tabii ki devam ediyorum. Kitaplar hayatımın bir parçası. Ama ne yaparsam yapayım gün 24 saat ve hafta 7 gün. Ve ben bazıları gibi "süper kahraman" (!) değilim.

Neyse lafı daha fazla uzatmayayım. Yeniden görüşünceye kadar kitap okumayı ve hayata gülümsemeyi unutmayın.


Bu Haftaki Tercihleriniz

BİR ÖMÜR BÖYLE GEÇTİ (Faruk Nafiz ÇAMLIBEL)

KAPLUMBAĞA TERBİYECİSİ (Emre CANER)

YEŞİL MÜREKKEP (Osman BALCIGİL)

SANATIN GEREKLİLİĞİ (Ernst FISCHER)

DEDE KORKUT HİKAYELERİ